خریدآپارتمان درجنت آبادجنوبی

خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

خریدآپارتمان درجنت آبادجنوبی

کد مطلب : ۰۰۰۹۲۶۰۱

یکی از محله های پر طرفدار جهت خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران محله جنت آباد جنوبی می باشد. و به علت استقبال زیاد برای خرید آپارتمان یکی از پر جمعیت ترین محله های تهران است.

آپارتمان مورد نظر خود را جستجو کنید!

محله جنت آباد جنوبی از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از شمال به اتوبان همت، از غرب به بزرگراه باکری و از شرق به بزرگراه ستاری محدود می شود.

این محله به ریز محله های چهارباغ شرقی، چهارباغ غربی، لاله شرقی، لاله غربی، شاهین جنوبی ، بهمنی نژاد و نیرو تقسیم بندی می شود.

در عین حال به علت خیابان بندی های منظم و پهن و دسترسی های سریع به بزرگراه های اصلی شهر تهران و وجود بلوار های عریض و خیابان های عریض در داخل محله شاهد ترافیک نیستیم.

همچنین وجود مراکز خرید متعدد ، مراکز فرهنگی هنری ، بوستان ها ، باشگاه های ورزشی ، آموزشگاه ها و مداراس ، مراکز خدمات درمانی و بهداشتی و فروشگاه های مختلف و سایر خدمات رفاهی، ساکنین محله را بی نیاز از سفر های درون شهری نموده است.

خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی به دلایلی که در بالا ذکر شد ، از رونق زیادی برخوردار می باشد.

گرانقیمت ترین آپارتمان های محله جنت آباد جنوبی در شاهین جنوبی می باشد. 

مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی سمرقند بزرگترین مجتمع در محله جنت آباد جنوبی می باشد و در تقاطع بلوار لاله با بلوار جنت آباد جنوبی ضلع شمال غربی چهار راه قرار گرفته است.

بوستان ساحل هم بزرگترین بوستان محله جنت آباد جنوبی می باشد که در شاهین جنوبی همجوار بلوار شهید سرتیپ پژوهنده قرار گرفته است.

مجموعه فرهنگی و ورزشی  پرسپولیس هم بزرگترین مجموعه ورزشی منطقه ۵ تهران می باشد که در محله جنت آباد جنوبی در و در خیابان بهمنی نژاد جنب آیستگاه آتشنشانی واقع شده است.

آپارتمان مورد نظر خود را جستجو کنید!

خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی

سه استخر سرپوشیده در محله جنت آباد جنوبی وجود دارد، استخر آسیا، استخر یزدان و استخر پرسپولیس.

دو مسجد به نام محله مسجد نظام آفی و مسجد صادق آل محمد می باشد. حسینه ، زینبیه و مساجد دیگری هم در محله جنت آباد جنوبی وجود دارد.

می توان از پاساژ مریم، میدان تره بار شهرداری، پاساژ اطلس، پاساژ شاهین و پاساژ ساحل جهت مراکز خرید این محله نام برد.

مرکز فرهنگی و آموزشی نور ، سرای محله جنت آباد و شهر کتاب کاشانی سه مرکز فرهنگی و آموزشی شهرداری در محله جنت آباد جنوبی هستند.

از لحاظ وسایل نقلیه عمومی ایستگاه های متعدد اتوبوس، مترو و تاکسی سفر های درون شهری را بدون نیاز به وسیله نقلیه شخصی ساده نموده.

خریدآپارتمان درجنت آبادجنوبی

آپارتمان مورد نظر خود را جستجو کنید!

سایت مدیر ساختمان آی شهر : Ishahr.NET

سایت مشارکت در ساخت آی شهر : Ishahrco.ir

سایت صنعت ساختمان آی شهر : Ishahr.org

وبلاگ

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم