سایت های متفرقه بازار املاک را نابود کردند!

سایت های متفرقه بازار املاک را نابود کردند!

سایت های متفرقه بازار املاک را نابود کردند!

کد مطلب : ۹۹۰۲۰۷۰۱

سایت هایی که املاک را بین کفش کهنه، لاستیک دسته دوم و پنکه اسقاطی آگهی می کنند، باید هم بازار مسکن را به التهاب و بی ثباتی بکشانند.

هیچ قانونی در بازار املاک و خودرو در فضای مجازی وجود ندارد و سوداگران و دلال های مسکن با همکاری این سایت ها بازار املاک را نابود می کنند.

سایت هایی که ملک را در کنار دمپایی پاره و اجناس دسته دوم و در برخی موارد اجناس دزدی، آگهی می کنند و هیچ تخصصی در بخش املاک ندارند.

این وضع موجود حاصل مدیریت بسیار ضعیف مسئولان می باشد. در هیچ کجای دنیا املاک را در سایت های دایرکتوری، آگهی نمی کنند و املاک سایت های مخصوص به خود را دارد.

مطالعه نمایید : ردپای بانک ها در گرانی املاک

آیا هیچ سازمانی ناظر بر عملکرد این سایت ها نیست؟ سال قبل جهت کنترل این شرایط، آگهی ها را پولی کردند! آیا این موضوع باعث توقف این کار شده؟ یا فقط جیب این سایت ها را پر پول کرد!

وقتی این حرکت سال قبل را مشاهده می کنم، فکر می کنم صاحب امتیاز این سایت ها با مدیران و مسئولان ناظر فامیل هستند! یا شاید هم خودشان باشند!

با پولی کردن آگهی هیچ چیز درست نشد، به غیر از وضع مالی صاحب امتیازان این سایت ها!!!

اگر واقعا به فکر آرامش در بازار مسکن هستید، به راحتی می توانید شرایط فوق را کنترل نمایید.

با تخصصی کردن سایت های املاک و حذف آگهی های املاک در سایت های متفرقه

با کوتاه کردن دست بانک ها از دلالی املاک

با کوتاه کردن دست دلال های مسکن که به راحتی ملکی را در یک ماه خرید و فروش می کنند و در یک خرید یک میلیاردی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سود می کنند!

در برخی از موارد دلال ها پشت هم قرار می گیرند! به این صورت که یک ملک در چند معامله پشت سر هم بین دلال ها جا به جا می شود و به راحتی قیمت ملک را به ۴ الی ۵ بار دست به دست شدن ۵۰ الی ۶۰ درصد افزایش قیمت پیدا می کند.

تمام این اتفاقات و دوره های دلالی توسط کاتالیزور این سایت های متفرقه صورت می پذیرد و به یکباره موجی از گرانی و التهاب را در جامعه تزریق می کنند.

مطالعه نمایید : افزایش ۳۰۰ درصدی املاک مسکونی

راه کار چیست؟

به غیر از قوانینی که در رابطه با خانه های خالی و معاملات پشت سر هم که استعلام آن در اداره مالیات ثبت می شود باید فکری هم به حال تبلیغات آنها نمود.

سامانه ای باید راه اندازی شود و به هر ملک شناسه ملی داده شود و در هنگام ثبت آگهی، ثبت شناسه ملک اجباری باشد. با این روش وضعیت هر ملک مشخص و قابل پیگیری می باشد.

در این سامانه باید شماره مالک سند رسمی ملک در دسترس باشد و با هر بار آگهی این ملک در سایت های مختلف پیامکی جهت اطلاع و تایید به مالک رسمی ملک ارسال و در صورتی که ملک توسط دلال ها دوباره به فروش گذاشته باشد مطلع گردند.

بازرسی اتحادیه املاک باید دقیق باشد و تمام املاک ها موظف به ثبت کد رهگیری باشند و در صورت تخلف جواز باطل گردد.

می شود جلوی بی بند و باری بازار املاک را گرفت، اما انگار نمی خواهند.

سایت های متفرقه بازار املاک را نابود کردند!

  • سایت املاک آی شهر : ishahr.ir
  • سایت مشارکت در ساخت آی شهر : ishahr.co
  • سایت صنعت ساختمان آی شهر : ishahr.org
  • سایت مدریت ساختمان آی شهر : ishahr.net

 

 

به بحث وارد شوید

یک دیدگاه در “سایت های متفرقه بازار املاک را نابود کردند!”

  • شایان

    «در هیچ کجای دنیا املاک را در سایت های دایرکتوری، آگهی نمی کنند و املاک سایت های مخصوص به خود را دارد.»
    احیاناً سایت بسیار مشهور ebay (معادل آمریکایی «دیوار») را ملاحظه فرموده‌اید؟! به بخش Real Estate آن نگاهی انداخته‌اید؟! آگهی‌های بسیار فراوان آپارتمان و زمین و … را در آن ندیده‌اید؟!

    پاسخ دادن
    • melknews

      سلام

      فکر کنم اشتباه می کنید، مالک حق نرخ گذاری در حوزه مسکن را ندارد و فقط مشاورین املاک قیمت گذاری می کنند، پس مالکین نمی توانند قیمت تعیین کنند و آگهی بگذارند. می بایست مراحل قانونی و قیمت گذاری را طی کنند و مسئولیت قیمت گذاری به عهده املاک می باشد و در صورت اخلال در بازار به علت قیمت گذاری نامناسب برخورد شدیدی با مشاور املاک خواهد شد. وقتی قانون به درستی انجام شود از نوسان قیمت هم خبری نیست و هر کسی نمی تواند طبق نیازهای خود قیمت تعیین کند.

      ممنون از توجه شما

      پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم