مجتمع تجاری میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور 

لیست مغازه موجود میلاد نور در سایت املاک آی شهر

مجتمع تجاری میلاد نور در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از برترین مجتمع های تجاری ایران و بی تردید بهترین مرکز تجاری در پایتخت می باشد.

در واقع این مجتمع تجاری یکی از اصلی ترین قطب های جذب جمعیت در تهران محسوب می شود تا حدی که در بررسی های شهری و کنترل ترافیک و سفر های درون شهری آماری نزدیک به یک مرکز بین المللی در پایتخت و گاهی حتی بالاتر را داراست و این روند همچنان رشد صعودی خود را حفظ نموده است.

این مرکز دارای ۳۵۷ واحد تجاری است و روزانه هزاران نفر بازدیدکننده دارد. فروشندگان و پرسنل که این مجموعه را کنترل می نمایند حدود ۱۲۰۰ نفر می باشند. شاید ارائه همین آمار برای پی بردن به عظمت مجموعه کافی باشد.

الگوی معماری این بنا از جامع ترین الگو های معماری تجاری جهان اقتباس شده است و همانطور که انتظار می رفت، تنها مرکز تعیین سلیقه مردمی در پایتخت می باشد.

نمایندگی های فعال از کمپانی های بزرگ به طور دائمی و یا موقت جهت معرفی محصولات خود به قشر مردمی، پیشرو وجود عرصه های باز عمومی در کلیه طبقات، عرصه مناسب پارکینگ و همچنین نوآوری رستوران ملل در طبقه ششم از نقاط قوت مجموعه است.

در عین حال حضور سرشناسان جهان ورزش و دنیای هنر و همچنین شخصیت های محبوب مردمی در بین کسبه، جدا از یک محیط تفریحی، تجاری، فضای علاقه و محبوبیت را در این مرکز پدید آورده است.

کلیه فعالیت های داخلی از طرف مدیریت برنامه ریزی و توسط نیرو های خاص (خدماتی، انتظاماتی و انتظامی) اطلاع رسانی و بازرسین که هر یک زیر نظر مدیران خاص فعالیت می کنند تحت کنترل و هدایت می باشد.

مجتمع میلاد نور،واقع در شهرک غرب، مشهورترین مرکز خرید عمومی در شمال غرب تهران است.این مجموعه دارای ۸ آسانسور و ۳ طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو بوده که بیشتر فروشگاه های آن در زمینه پوشاک مردانه و زنانه فعالیت دارند. در طبقه بالای پاساژ میلاد نور، رستوران تماشا قرار دارد. ۴ مرکز کافی نت نیز در مجتمع میلاد نور به فعالیت مشغولند

اصناف مشغول در آن : پوشاک, پوشاک زنانه, صوتی تصویری, پوشاک و لوازم ورزشی, کالای خواب, کیف و کفش زنانه,

افراد معمولاً ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت از وقتشان را در اینجا می‌گذرانند

ساعت ۱۴ خلوت ترین زمان این مجتمع تجاری می باشد

 

مشخصات مجتمع تجاری میلاد نور

نام محله :  شهرک غرب

ساعت کاری :  ۱۰الی۲۲ پنجشنبه۱۰:۳۰الی۲۲ جمعه۱۰:۳۰الی۱۶

تعداد طبقات :  ۱۱طبقه ۷طبقه تجاری

تعداد واحدها :  ۳۸۵

پارکینگ : ۳طبقه

رستوران : دارد

کافی شاپ : شامل ۴ کافی شاپ

فست فود :    اطلاعات دردسترس نیست

کافی نت : شامل ۱ کافی نت

تاکسی : دارد

آسانسور : شامل ۸ آسانسور

سرویس بهداشتی : شامل  سرویس بهداشتی می باشد

محدوده طرح ترافیک : جزء مناطق طرح ترافیک نمی باشد

محدوده طرح زوج و فرد : جزء مناطق طرح زوج و فرد نمی باشد

مجتمع تجاری میلاد نور

در سایت صنعت ساختمان آی شهر می توانید برخی از مراکز خرید در سراسر جهان را مشاهده نمایید.
در سایت مشارکت در ساخت املاک آی شهر می توانید، نمونه کارهای سازندگان و راهنمایی های مختلف جهت مشارکت در ساخت را ملاحظه نمایید.
به زودی سایت فروشگاه اینترنتی آی شهر نیز راه اندازی خواهد شد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم