افزایش ۳۰۰درصدی املاک مسکونی

افزایش ۳۰۰درصدی املاک مسکونی

کد مطلب : ۹۸۰۳۱۱۰۲

افزایش قیمت ۳۰۰ درصدی آپارتمان و کلنگی در منطقه ۵ تهران از خرداد ماه ۱۳۹۵ تا خرداد ماه ۱۳۹۸ !!

با مرور بر فایل های املاک منطقه ۵ تهران در سایت املاک آی شهر قیمت های آپارتمان ها و کلنگی ها از بهار ۱۳۹۵ تا بهار ۱۳۹۸ افزایشی بیش از ۳۰۰ درصد را نشان می دهند!

در این فایل ها آپارتمان ۱۰۷ متری تکواحدی نوساز در محله جنت آباد جنوبی در بهار سال ۱۳۹۵ با قیمت متری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسید، اما در حال حاضر قیمت آپارتمان تکواحدی در جنت آباد جنوبی با همین شرایط ۲۴ میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

برخی از فروشندگان متوهم هم قیمتی بیش از این را برای املاک خود گذاشه اند.

در بخش کلنگی هم تقریبا به همین صورت بوده و ملک کلنگی که در بهار ۱۳۹۵ متری ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قیمت گذاری می شد و در حال حاضر در بهار ۱۳۹۸ در حدود هر متر مربع ۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

حال مقایسه کنید با افزایش حقوق کارمندان و کارگران در طی این ۳ سال ، من که اطلاعی ندارم ولی به نظر می رسد سالی ۲۰ درصد به حقوق کارگران و کارمندان اضافه شده است. 

یعنی ۶۰ درصد افزایش حقوق و بیش از ۳۰۰ درصد افزایش قیمت مسکن!!

قضاوت با شما که آیا مردم متوسط آن زمان فقیرتر شدند یا پولدارتر !

اگر کسی در آن زمان مسکن داشت که هیچ ولی اگر مسکنی نداشت و مستاجر بود، در حال حاضر ۲۴۰ درصد از بابت تهیه مسکن پس رفت کرده است. در صورتی که کارمند یا کارگر بوده باشد و اگر کار ثابتی نداشته باشد، خداوند متعال به او و خانواده محترمشان رحم کند.

آیا وقت آن نرسیده مسئولان تدبیری برای اساسی ترین نیاز مردم بیندیشند؟ مگر انقلاب برای حمایت از مستضعفین بنا نشده است؟ همین الآن هم بسیار دیر شده، زودتر چاره ای پیدا کنید.

افزایش ۳۰۰درصدی املاک مسکونی

محمد اسپیدمهر

سایت مشارکت در ساخت آی شهر

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم