اجاره مغازه۱۷متری -e10018

اجاره مغازه۱۷ متری

اجاره مغازه در جنت آباد جنوبی-مجتمع سمرقند

اجاره مغازه۱۷ متری – ۸ متر بر – ۴ متر ارتفاع – ۱۷ متر بالکن – ۷۰ میلیون پیش+۳/۰۰۰کرایه

اجاره مغازه17 متری

اجاره مغازه۱۷ متری

مجتمع تجاری سمرقند

خرید و فروش و اجاره مغازه در مجتمع تجاری سمرقند واقع در منطقه ۵ پنج تهران

در مجتمع تجاری  سمرقند ترکیب مشاغل و تنوع اصناف مجتمع تجاری و اداری و سرگرمی – فرهنگی بترتیب شامل ۱۸۸ واحد تجاری و ۵۶ واحد اداری و ۶ مجموعه سرگرمی و فرهنگی وجود دارد .
واحدهای تجاری :
در چهار طبقه با اصناف مختلف شامل پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه ، آرایشی بهداشتی ، کیف وکفش ، عینک ، کامپیوتر ، لوازم کودکان ،لوازم خانگی ، فروشگاه های لوازم تزیینی ، شال و روسری ، ساعت ، کالای خواب و طلا و جواهر می باشد.
همکف A :دارای ۷۷ واحد تجاری ،یک ورودی در نبش شمال غربی تقاطع لاله و جنت آباد می باشد .
همکف B :دارای ۵۳ واحد تجـاری و دو ورودی می باشد که یکـ ورودی از قسمـت نبش شمال غربی تقاطع لاله و جنت آباد و دیگری از غرب  خیـابان جنت آباد می باشد و دوبانک اقتصاد نوین و سامان در این طبقه داری شعبه هستند.
طبقه اول : دارای دو سالن سینما و یک سالن تئاتر و ۳۹ واحد تجاری می باشد .
طبقه دوم :  دارای رستوران و کافی شاپ و ۱۲ واحد تجاری است.
واحدهای فرهنگی و سرگرمی :
سالن سینما و سالن تاتر و شهربازی و بیلیارد و کافی نت و تالار پذیرایی 
طبقه سوم : امکانات سرگرمی شامل شهر بازی سرپوشیده ، سالن بازی های کامپیوتری و کافی نت ، سالن بیلیارد و تالار پذیرایی با ۷۵۰ متر مساحت  و همچنین دارای سیستم آشپزخانه صنعتی میباشد.
طبقه چهارم : بخش غربی این طبقه امکانات ورزشی مانند بدنسازی و سونا به مساحت ۸۷۷ مترمربع قرار گرفته است که در حال حاضر فعال نمی باشد.

 

واحدهای اداری :
۵۶ واحد اداری در پنج طبقه با فعالیتهایی شامل دفاتر هواپیمایی ، کشتیرانی ، ساختمان و شهر سازی ، شرکتهای مخابراتی ، ابزار دقیق ، شرکتهای فروش خودرو و شرکتهای خدماتی و غیره می باشد. در بخش شرقی از طبقه چهار تا طبقه نهم واحدهای اداری درپنج طبقه واقع شده اند .
تاسیسات مکانیکی و برقی و ایمنی :
۸ دستگاه پله برقی ، ۶ دستگاه آسانسور نفر بر و یک دستگاه آسانسور باری موجود است . در چهار ضلع ساختمان راه پله هایی جهت موارد اضطراری وجود دارد .تهویه مطبوع مجتمع شامل دو دستگاه چیلرجذبی ، ۱۳ دستگاه هواساز و فن کوئیل ، ژنراتور برق اضطراری و سامانه پیشرفته اعلام و اطفائ حریق و سیستم کنترل حفاظتی و دوربین های مدار بسته و پرسنل انتظامات با اونیفرم است .این مجتمع دارای ۲۸۸باب پارکینگ اختصاصی ، در دو طبقه بوده و بخشی از آن جهت استفاده عمومی اختصاص داده شده است.
ساعت فعالیت مجتمع :
بخش اداری از ساعت ۰۸:۰۰ تا  ۲۳:۰۰ و برای مالکین در روزهای جمعه و ایام تعطیل مقدور می باشد. بخش تجاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰ فعال می باشد.

سایت املاک آی شهر :   www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر :   www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر :   www.ishahr.org

جهت بازدید مشخصات کامل ملک به پایین صفحه مراجعه فرمایید:

 

 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم