سایت های دیوار و شیپور بازارمسکن را نابسامان کرده است

سایت های دیوار و شیپور بازارمسکن خراب کرده است.

کد مطلب : ۹۸۰۲۰۶۰۱

در نگاه اول مالکین و موجر ها در مقابل این پیام جبهه می گیرند، آنها می گویند با آمد این سایت ها دست واسطه کوتاه شده و بدون پرداخت هزینه ای و یا پرداخت هزینه ای بسیار کم قرارداد خود را منعقد می کنیم!

بله، با هیمن سطحی نگری ها و به اصطلاح کوتاه کردن مسیر از راه نا متعارف وضعیت اقتصادی مملکت بطورکی در مسیر درست خود قرار نمی گیرد.

چون همه افراد در ایران متخصص همه امور هستند!!!

پزشکی، مکانیکی، وکالت، کارشناس تصادف، تحلیلگر سیاسی، کارشناس محیط زیست، معمار، مدریریت، لوله کشی و……

دوستان عزیزی که موافق این سایت ها هستید، امور ملکی یک کار تخصصی است که در اکثر مردم در تمام دنیا برای این کار وکیل یا مدیر برنامه انتخاب می کنند.

ملک شما، نباید کنار عرضه قابلمه، لاستیک دسته دوم، تلفن کار کرده و دنپایی کنه برای فروش قرار گیرد.

برای ملک خود ارزش قائل شوید!!

البته بخاطر سابقه بدی که برخی از مشاورین املاک در زهن شما ایجاد کرده اند به شما حق می دهیم، اما می توانید با تحقیق امور ملکی خود را به مشاوری درست کار بسپارید.

تخصص و تعهد در بسیاری از امور در کنار هم نیستند، ولی می توان افرادی را شناسایی کرد که این دو را با هم داشته باشند.

حال به سخنان رئیس اتحادیه املاک جناب مصطفی قلی خسروی توجه فرمایید :

سایت های دیوار و شیپور بازارمسکن را نابسامان کرده است

مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه املاک استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تجربه‌های گذشته نشان داده است که همزمان با افزایش نرخ دلار و رشد جهشی قیمت مسکن در طول چند سال قیمت مسکن در سال آینده به ثبات می‌رسد، گفت: در سال ۹۱ قیمت مسکن همزمان با نرخ دلار به رشد ۷۰ درصدی رسید، اما در سال ۹۲ قیمت‌ها به ثبات رسید و بعد از مدتی بازار مسکن وارد دوران رکود شد.

وی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد که در سال ۹۸ و ۹۹ جهش قیمتی نخواهیم داشت و بازار وارد دوران ثبات قیمتی می‌شود.

رئیس اتحادیه املاک درباره بازار اجاره گفت: قیمت اجاره تابعی از قیمت خرید و فروش مسکن است و با توجه به آنکه به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم بازار اجاره رونقی نخواهد داشت و مالکان به طور طبیعی در این ماه انصاف را رعایت خواهند کرد.

خسروی اظهار کرد: امسال با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار خرید و فروش و همچنین بازار ارز و سکه ایجاد شده است مالکان باید بیشتر هوای مستأجران را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود قیمت اجاره بیش از ۲۰ درصد افزایش نداشته باشد، گفت: به طور معمول قیمت اجاره همواره زیر نرختورم است و امیدواریم دولت با سیاست‌های مسکنی خود بتواند بازار اجاره آرامی را امسال ایجاد کند.

رئیس اتحادیه املاک با بیان اینکه متأسفانه سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور وضعیت بازار مسکن را به هم ریخته‌اند، گفت: به طور مثال قیمت یک ملک در منطقه‌ای ۱۰ میلیون تومان است، اما سایت‌های اینترنتی قیمت این منطقه را ۱۵ میلیون تومان تعیین می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که مالکان ملک خود را بیش از قیمت‌های عرف تعیین کنند.

خسروی اظهار کرد: دولت باید به وضعیت و قیمت‌های موجود در سایت‌های اینترنتی نظارت بیشتری داشته باشد، زیرا که رواج این سایت‌ها در ۲ سال گذشته بازار مسکن را به هم ریخته است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم