بازار معاوضه املاک داغ شد

بازار معاوضه املاک داغ شد

 

با شروع دوران رکود در بازار مسکن و کم شدن معاملات، مالکین، سازندگان و دلال ها املاک پیشنهاد های مختلفی برای نقل و انتقال ملک خود ارائه می کنند.

کد مطلب : ۹۷۱۰۱۲۰۱

مالکین :

مالکین املاک که جزو افراد معمولی جامعه می باشند، بخاطر برخی از شرایط، به عنوان مثل : افزایش تعداد اتاق خواب ، فرار از آپارتمان هایی که در طبقه های بالا وجود دارند و آسانسور ندارند، کم کردن سن و سال آپارتمان و یا تغییر محل، دلایلی می تواند باشد که مالکین به علت عدم وجود خریدار اقدام به معاوضه می نمایند.

سازندگان :

سازندگانی که به علت عدم تعادل و سر در گمی بازار  و طمع گران فروشی آپارتمان، قیمت های نجومی روی املاک می گذاشتند، حال با گذشت زمان و عدم فروش واحد ها اقدام به معاوضه آپارتمان های خود با املاک کلنگی می کنند.

نکته قابل توجه در این موضوع این است که املاک کلنگی را زیر قیمت می خواهند و آپارتمان خود را بالاتر از قیمت منطقه، قیمت گذاری می کنند.

دلال ها :

دلال های مسکن با سود های بسیاری که در این یک ساله کردند، کم کم  واحد های بالاتر از ۱۰۰ متر را خریداری نمودند، و در این بازاری که خود عامل اصلی به وجود آمدن آن هستند گرفتار شدند.

در حال حاضر پیشنهاد معاوضه آپارتمان های بالای ۱۰۰ متر خود با آپارتمان های ۶۰ تا ۷۰ متری را می دهند.

در این بازار نابسامان املاک معاوضه یکی از راه های گریز از این بازار می باشد.

 

یکی از عوامل معاوضه در این دوره زمانی، نزدیک شدن به ایام عید باستانی نوروز هم می باشد.

در این زمان برخی از سازندگان آپارتمان های خود را با خودرو های لوکس معاوضه می نمایند، تا در ایام نوروز خودروی لوکسی زیر پایشان باشد!!!

 

بازار معاوضه املاک داغ شد

 

بازار معاوضه املاک داغ شد

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم