اجاره مغازه ۱۳متری گلدیس

اجاره مغازه ۱۳متری گلدیس – کد e0130

اجاره مغازه ۱۳ متری در برج تجاری و اداری گلدیس – طبقه اول – بر ۲/۵ متر – ارتفاع ۳ متر – دارای یک خط تلفن – ۱۵ میلیون پیش + ۱/۹۰۰ کرایه

گلدیس

اجاره مغازه ۱۳متری گلدیس

برج تجاری و اداری گلدیس

مجتمع تجاری، اداری گلدیس واقع در ضلع جنوب شرقی فلکه دوم صادقیه در تهران، یکی از بزرگترین برج‌های اقتصادی در این شهر محسوب می‌گردد. طراحی و اجرای این پروژه عظیم در زمینی به مساحت ۳۳۲۵ متر مربع و با زیربنای ۳۳۴۰۶ متر مربع در هجده طبقه مشتمل بر یازده طبقه اداری (هر طبقه ۲۱ واحد) وسه طبقه تجاری (هر طبقه ۱۰۰ واحد)، یک طبقه رستوران و چهار طبقه پارکینگ که به منظور استفاده مالکین و مراجعین مجموعه تعبیه شده است، توسط شهرداری منطقه پنج تهران انجام شده، در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید و کلیه واحدهای آن ظرف مدت کوتاهی به مالکین خصوصی واگذار گردید.

مجتمع گلدیس جزو مناطق طرح ترافیک و زوج فردنیست، اما راحت تر هستین که از وسایل نقلیه عمومی و مترو برای رفتن به اونجا استفاده کنین.

بیشتر فروشگاه های این مجتمع در زمینه پوشاک و کیف و کفش به فعالیت مشغولند.

ساعت کاری برج تجاری و اداری گلدیس از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲:۰۰ می باشد .

دارای سرویس بهداشتی عمومی

پارکینگ عمومی

فست فود ، کافی شاپ ، آسانسور ، کافی نت ، رستوران و نزدیک ترین ایستگاه متر به آن ایستگاه اصلی مترو به نام صادقیه می باشد .

دسترسی به برج تجاری و اداری گلدیس بسیار راحت است . به جرات می توان گفت که به تمام نقاط تهران دسترسی حمل و نقل عمومی را دارا می باشد .

از غرب به خیابان آیت الله کاشانی ، از شمال به یزرگراه اشرفی اصفهانی ، از جنوب به بزرگراه جناح و از شرق به خیابان ستارخان دسترسی دارد .

از لحاظ رفت و آمد یکی از پر تردد ترین نقاط تهران بشمار می آید .

سایت املاک آی شهر :   www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر :   www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر :   www.ishahr.org

 

اجاره مغازه ۱۳متری گلدیس – کد e0130

 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم