اجاره مغازه۱۵متری -e10015

اجاره مغازه۱۵ متری

اجاره مغازه در ستاری-مجتمع تجاری کوروش

اجاره مغازه۱۵ متری – ۳ متر بر – ۴ متر ارتفاع – طبقه -۱ – صتف پوشاک – ۵۰ میلیون پیش+۶/۵۰۰ کرایه

اجاره رفته

اجاره مغازه15 متری

اجاره مغازه۱۵ متری

مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش

خرید و فروش و اجاره مغازه در مجتمع تجاری کورش واقع در منطقه ۵ پنج تهران

جهت سپردن فایل فروش یا اجاره در مجتمع کوروش در سایت پر بازدید آی شهر به بالالی صفحه بخش ثبت آگهی مراجعه فرمایید.

سایت املاک آی شهر پر بیننده ترین سایت جهت خرید و فروش و اجاره در مجتمع کورش – مغازه خود را جهت فروش یا اجاره به ما بسپارید . سریع ترین راه جهت معاملات در مجتمع تجاری و فرهنگی کورش. جهت سپردن ملک خود بابت فروش یا اجاره به بالای سایت قسمت ثبت آگهی مراجعه فرمایید.

 

بزرگترین پردیس سینمایی کشور در طبقات ۳- ۴- ۵- ۶ در طی چهارسال گذشته ساخته شده است. پردیس سینمایی کورش با احترام به تماشاگر ایرانی و با هدف کمک به توسعه سینمای ملی به بهره‌برداری رسیده و به طور یقین سهم مهمی در اعتلای سینمای ایران و جذب مخاطبان ایرانی ایفا خواهد کرد.

سالن‌های سینما و آمفی‌تاتر

۱۶۰۰۰ متر مربع از مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به ۱۴ سالن سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه می‌کند.

خدمات بوفه و کافی شاپ 
بوفه‌های مجهز و متنوع طبقات سوم و ششم، بستنی فروشی طبقه سوم و کافی‌شاپ طبقه پنجم در جهت ارائه بهترین خدمات به تماشاگران سینما و مشتریان مجتمع طراحی و ساخته شده است.

رستوران VIP 
رستوران VIP در طبقه پنجم پردیس کورش، با رویکرد پذیرایی از مهمانان ویژه با امکان ورود اختصاصی به سالنهای سینما طراحی شده و در کنار آن یک سالن کوچک سینما برای هیات‌های داوری جشنواره‌ها‌ی فیلم یا برگزاری جلسات خصوصی نمایش فیلم ساخته شده است. 

گالری 
گالری مجموعه با قابلیت تبدیل به یک گالری مهم شهر تهران با هدف برگزاری نمایشگاه مجسمه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه هنرمدرن، نمایشگاه کتاب، ورک شاپ‌های تخصصی مجسمه سازی، نقاشی، گرافیک، عکاسی وهنر مدرن طراحی شده است و همزمان با گشایش مجتمع مجموعه‌ای از مجسمه‌های فلزی ساخته شده با ضایعات فلزی مجموعه، در محوطه پیاده‌رو غربی و طبقه پنجم ساختمان به نمایش در خواهد آمد. 

مهد کودک
مهد کودک مهد کودک «قصه من» در طبقه سوم مناسب نگهداری کودکان ۳ تا ۶ سال به صورت تمام وقت یا ساعتی با قابلیت نگهداری فرزندان مراجعان سینما و سایر بخشهای تجاری

رستوران و کافی شاپ: 
۶ باب رستوران با برندهای معتبر داخلی و خارجی در طبقه دوم و در مجاورت شهربازی. ۶ باب رستوران در طبقات سوم، چهارم، پنجم، ششم، زیرزمین اول و زیرزمین دوم واحدهای تجاری .

فروشگاه هایپراستار همراه با ۶۰۰ واحد تجاری. 

شهربازی 
شهربازی ژوپیتر با جدیدترین بازی‌ها‌ی تفریحی برای گروه‌ها‌ی مختلف سنی و مجموعه‌ای از رستورانهای متنوع در طبقه دوم مجتمع. 

برگزاری رویدادها، همایش‌ها‌ و جلسات رسمی. برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع. برگزاری جشنواره‌‌‌های متنوع سینمایی و تاتری و جشنواره‌‌‌های موسیقی. 

محدودیت پارکینگ در روزهای تعطیل

سایت املاک آی شهر :   www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر :   www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر :   www.ishahr.org

جهت بازدید مشخصات کامل ملک به پایین صفحه مراجعه فرمایید:

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم