فروش مغازه۲۵متری-f4752

فروش مغازه در اشرفی اصفهانی-مجتمع تجاری تیراژه

فروش مغازه ۲۵ متری – زیر همکف – ۳ متر ارتفاع – ۵ متر بر – ملک و سرقفلی – ۱/۲۰۰ میلیارد

فروش مغازه در مجتمع تجاری تیراژه ، اجاره مغازه در تیراژه

مجتمع تجاری تفریحی تیراژه

مجتمع تجاری تفریحی تیراژه یکی از مراکز خرید در غرب شهر تهران است. این مرکز خرید معماری زیبایی دارد که سبب جذب بازدید کنندگان می شود. این مجموعه تنها یک سقف اصلی و شیشه ای دارد و حکم نورگیر برای مجموعه دارد و نور از بخش میانی مجتمع وارد می شود. طراحی طبقات به گونه ای است که از هر طبقه به راحتی می توان به مرکز پاساژ در طبقه همکف تسلط داشت.

در لابی مجتمع تجاری تفریحی تیراژه و طبقه همکف آن نخل های طبیعی قرار گرفته اند و غرفه های شیشه ای در کنار آن ها وجود دارد.

 مجتمع تجاری تفریحی تیراژه از سه طبقه تجاری تشکیل شده که در هر کدام حدود صد واحد تجاری قرار دارد که به عرضه ی محصولات و برندهای خاص مشغول هستند. با وجود این برندها تنوع قیمتی در تیراژه به نحوی است که شما با هر قیمتی که مد نظر داشته باشید می توانید خرید کنید. در این مجموعه علاوه بر پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه هایی لوازم خانگی و لوازم تزئیناتی و دکوری و اسباب بازی عرضه می شود.

شهربازی سرزمین عجایب در طبقه سوم مرکز خرید تیراژه واقع شده است . امکانات سرزمین عجایب تیراژه چرخ و فلک، انواع بازی های کامپیوتری، بوفه غذا وجود دارد.

وجود این شهربازی سبب رونق بیشتر پاساژ تیراژه شده است و به همین علت در این مجموعه مغازه های بیشتری به نسبت باقی فروشگاه ها به عرضه پوشاک و لوازم مربوط به کودکان مشغول هستند. 

در تیراژه کافی شاپ و فست فود هایی حضور دارند که شما می توانید به هر یک مراجعه کنید. همچنین دارای سه طبقه پارکینگ برای رفاه حال مشتریان با توجه به ترافیک و کمبود جای پارک در خیابان هستند. 

آدرس تیراژه تهران: بزرگراه اشراقی اصفهانی، پایین تر از پل همت، مرکز خرید تیراژه

سایت املاک آی شهر  :    www.ishahr.ir

سایت مشارکت در ساخت آی شهر   :    www.ishahr.co

سایت صنعت ساختمان آی شهر    :     www.ishahr.org

جهت بازدید مشخصات کامل ملک به پایین صفحه مراجعه فرمایید:

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم